Jenis-jenis Blogger

Sedang sibuk mencari-cari info kononnya di hari Sabtu ni, terjumpa pulak info tentang jenis-jenis blogger.

Rasanya korang masuk kategori yang mana?


Saya cuma boleh masuk kategori HOBBYIST je.

Tujuan asal berblogging adalah sebagai online diary dan online notes. Gara-gara terlalu banyak archive email-email menarik yang kawan2 forward sampai dah nak maksimum email storage saya.

Kemudian tambah seronok lagi sebab ada iklan Nuffnang. Walaupun Nuffnang dah tak nak kawan saya lagi, langsung dah tak bagi saya CPUV dah, tapi tetap nak ucapkan terima kasih pada Nuffnang sebab menambahkan seri pada blog saya.

Kemudian sangat berbesar hati sebab ada kawan2 blogger yang sudi singgah blog picisan yang hidup segan mati tak mahu ni huhu. Walaupun kadang2 saya menyinggah ke blog kawan2 tak sempat nak komen, banyak betul info menarik yang saya dapat dari kawan2 semua. Terima kasih kerana sudi berkongsi info dan cerita :)

Tahun 2015 ni, azam saya (kena ada usaha ya!) adalah untuk tidak melakukan perkara seperti di bawah : (hehe)


Comments

  1. currently blogging as hobby, hoping in future can be professional, ewahhh hehehe

    ReplyDelete
  2. same la..anis pon buat sebagai hobi :)

    ReplyDelete
  3. Love blogging as my hobby too.... :D
    Side income kalau ada, alhamdulillah.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu Sha, dapat side income pun lagi bagus kan :)

      Delete
  4. sama lah jue pun just blogging untuk simpanan jer... banyak gambar2 resepi & kenangan2 bersama anak2.. nanti diaorang dah besar boleh view balik.. hehehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. aaah betul tu Jue, mmg elok jadi kenangan kan cerita2 kita ni :)

      Delete
  5. saya pon berblog sebagai hobi..kalau dpat job tu dialu-alukan jugak

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu Mar, kecil tapak tangan kita tadahkan, walaupun Nuff ni suka merajuk hehe :)

      Delete
  6. Saya pun sama, sekadar hobby saja.

    ReplyDelete
  7. saya kombinasi hobbyist dan fulltime professional kot (eceh)

    harap2nya dapat jd blogger masyukk one sweet dayyy. amiinnnn

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts